همه چیز در مورد بازی

سایت آلمانی VideoGamesZone.de، ویدئویی 5 دقیقه ای از گیم پلی بازی جدید و محبوب شرکت Ubisoft یعنی Far Cry 3 را منتشر کرده است.

بازی جدید از نسخه بهبود یافته موتور Far Cry 2 که “”Dunia نام دارد استفاده میکند.ویدئوی به نمایش درآمده مربوط به نسخه Xbox 360 است.البته گفته شده که نسخه PC طبق انتظار دارای گرافیک بهتری خواهد بود.بهبودهای Far Cry 3 نسبت به نسخه قبلی شامل هوش مصنوعی بهتر، سیستم گشت و گذار سریع در محیط و حذف هجوم و ظاهر شدن مداوم دشمنان است.

درانتهای ویدئو نیز دکتر Earnhardt را میبینیم که قهرمان داستان، Jason Brody را برای پیدا کردن یک سری قارچ خاص به این سفر میفرستد.این قارچ ها سمی هستند و اتفاقات پس از این ماجرا نیز شامل صحنه های اکشن در جزیره است که میتوانید جزییات انفجارها را در آن مشاهده کنید.برای دیدن این ویدئو به سایت VideoGamesZone.de مراجعه کنید.امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید.


 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

وبسایت خرید اینترنتی Amazon برای مدتی بازی Call of Duty: Black Ops 2 را در لیست خود قرار داد.مطابق با گزارشی از سایت فرانسوی GameBlog، آمازون فرانسه صفحه بازی Black Ops 2 را منتشر کرد و پس از مدت کوتاهی آن را از لیست خود حذف کرد.

 

نکته جالب تر این است که در پست بعدی که در GameBlog منتشر شد، این سایت ادعا میکند که Activision پس از انتشار این خبر از آنها خواسته که خبر از سایت حذف کنند.اما پس از خودداری از انجام این کار، از این سایت خواسته شد که در مراسم بازی Transformers: Fall of Cybertron که آنها نیز دعوت بودند، حاضر نشوند.

پیش از این نیز خبری در ابتدای سال مبنی بر خرید دامین blackops2.com توسط Activision منتشر شده بود.Activision تأیید کرده که یک بازی جدید از سری Call of Duty برای امسال در دست ساخت است اما عنوان دقیق آن توسط این شرکت تأیید نشده است.هنوز وجود Black Ops 2 در هاله ای از ابهام است.


 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza




ما از زمان معرفی انیمیشن Mass Effect تا کنون چیز زیادی درباره آن نشنیده ایم،اما اکنون اطلاعات جدیدی در این باره از جشنواره جنوب غربی در آستین،تگزاس، فاش شده است.
Justin Rojas نماینده Funimation در یک مصاحبه با DailyMotion اعلام کرد که این انیمیشن یک spin-off برای دنیای Mass Effect بوده و بر James Vega،شخصیتی که به تازگی در 3 Mass Effect معرفی شده است،تمرکز خواهد داشت.این انیمه که با عنوان Paragon Lost شناخته خواهد شد،سرگذشت Vega را (که به طور خلاصه در بازی ملاحظه شد) نمایش می دهد.

Rojas میگوید:
او کار های بزرگی انجام داده است که شما در بازی نمی توانید آنها را ببینید.

Rojas می گوید که Funimation با BioWare و EA همکاری نزدیکی دارد و انتظار دارد که انیمیشن Mass Effect را در پاییز امسال منتشر نماید.انیمیشن Dragon Age: Dawn of the Seeker نیز 29 مارس منتشر خواهد شد.
 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza
بازدید : 281 مرتبه
تاریخ : چهارشنبه بیست و چهارم اسفند 1390
 
تعداد بیشتری از جزئیات گیم پلی بازی توسط Gameinformer منتشر شده است.


یکی از نکات جالب این است که تمامی لوکیشن ها در دو حالت تابستانی و زمستانی موجود هستند.رفتار و واکنشهای NPCها بسته به فصل تغییر میکند و مسیرها نیز در هر فصل متفاوتند زیرا یخ و برف هم بعضی مسیرها را مسدود میکنند و هم بعضی مسیرهای جدید را پدید می آورند.

گرچه برف از سرعت NPCها می کاهد ولی کانر میتواند با استفاده از درختان,به سرعت از موانع محیطی عبورکند.این خبر خوبیست زیرا اگر گفته ها درست باشند, یک سوم بازی در محیط های باز جریان دارد.برخی مراحل در دوران جوانی Connor اتفاق می افتند_زمانی که او در روستای Mohawk ساکن است.

درباره برخی از شخصیت های بازی کم صحبت شده است.برای نمونه Benjamin Franklin یکی از آنهاست که به جز مسایل سیاسی کار خلاقانه دیگری انجام نمیدهد.George Washington نیز نقشی کلیدی و محوری دارد ولی یوبیسافت میخواهد او را طرفدار درستی و دارای نقشی قهرمانانه,نشان دهد.Connor معمولا با واشنگتن ملاقات میکند.همچنین Charles Lee نیز در بازی حضور دارد.

همچنین گیم اینفورمر از New York و Boston صحبت کرده و گفته است که در بازی وجود دارند ولی مشخص نیست که ایا دیگر شهر های مهم نیز در بازی هستند یا خیر؟

بازی Assassin’s Creed III در ماه اکتبر برای X360 و PS3 منتشر میشود.نسخه PC بعد از آن منتشر میشود و همچنین نسخه WiiU نیز در دست ساخت است.
 



تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza
 

 




Boston

یکی از دو شهر بزرگی که در این بازی به اکتشاف آن می پردازید شهر استعماری Bostonاست.Boston یکی از بزرگترین شهرها در نیمه دوم سال 1700 بود و وقایع تاریخی زیادی در آن و یا نزدیکی آن رخ داده است.از جمله :حزب چای بوستون، قتل عام بوستون، نبرد Bunker Hill، محاصره بوستون

انتظار میرود تا زمان عرضه بازی اصلی شاهد تغییراتی در این شهر باشیم


عکس دوم از نمای داخلی بوستون ارایه شده و پتانسیل شهر و تاثیر گذاری آن در گیم پلی را نشان میدهد.خانه های آجری بلند، کلیساها، و کشتی های لنگر انداخته فرصت مناسبی برای بالا رفتن است.مردم حاظر در خیابان ها و کوچه ها هم متنوع تر و پرجنب و جوش تر از شماره های قبلی هستند






New York

این تصویر آتش سوزی فاجعه بار سال 1776 در نیویورک را نشان میدهد.یک چهارم شهر در خرابه های سمت چپ عکس قرار دارد و تا کنون نیز معلوم نشده که آیا این آتش سوزی تصادفی بود یا مانعی برای حضور نیروهای انگلیسی در داخل شهر

در بازی های قبلی شما میتوانستید از دیدن مکان های تاریخی لذت ببرید ولی در این شماره سعی شده است تا وقایع خاصی مانند همین آتش سوزی نشان داده شود و شما بتوانید یک واقعه را در حین وقوع و پس از آن مشاهده کنید




 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza



طبق گزارشی که همین امروز توسط وب سایت Tom's Guide منتشر شده یک MMO از سری بازی Elder Scrolls در دست ساخت است.

طبق انچه در این مقاله گفته شده است بازی Elder Scrolls MMO هم اکنون در دست ساخت است.این خبر را یک منبع بسیار بزرگ از این صنعت گفته است.طبق انچه این منبع گفته است این بازی در هزاره ی قبل از اتفاقات بازی اسکایریم جریان دارد و نویسنده ی این مقاله نیز حدس زده در دوره ی دوم این سری بازی جریان دارد.این یعنی بازی 100 ها سال قبل از هر بازی در این سری جریان دارد.

علاوه بر این مشخص شده که سه جناح قابل بازی در این MMO وجود دارد که هر کدام به وسیله ی animal -- lion, dragon, و bird of prey نمایش داده میشود.

 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza



طبق اعلام رئیس بخش تورنتوی شرکت یوبی سافت یعنی Jade Raymond بازی Splinter Cell 6 به تم اصلی این بازی که در مرکز بازی های اولیه ی این ip قرار داشته اند نگاهی خواهد داشت.البته ریموند در این مصاحبه همچنین اعلام کرد که این بازی به جنبه های اکشن فیلم های مختلف نیز نگاهی خواهد داشت.

این بازی تمام المان های مربوطه به فیلم های اکشن را مطمئنا خواهد داشت.ولی ما میخواهیم چیزی را استخراج کنیم که بسیار جالب است و در واقع یکی از اصل های ریشه ای این فرانچایز محسوب میشود ولی تا به حال زیاد ظاهر نشده است.ما در حال حاضر در حال کار بر روی یک ip جدید نیستیم.این یکی از احکام است و ما مطمئنا در اینده ای نزدیک شروع به کار بر روی یک ip جدید خواهیم کرد ولی در حال حاضر 100% بر روی Splinter Cell 6 تمرکز کرده ایم.


 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza
 

 




مجله ی آلمانی Games Trend ادعا کرده است که منبعی نزدیک به Square Enix به آن ها گفته است که ریبوت Tomb Raider در سال 2012 عرضه نمی شود و به سال 2013 موکول خواهد شد.

دلیل اصلی این تاخیر، به گفته ی Games Trend، موتور جدید بازی است که باعث شده Crystal Dynamic با مشکلاتی روبه رو بشه و نتواند بازی را تا سال 2012 تکمیل کند.
 



تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

کمپانی بزرگ و قدرتمند Rockstar Games به تازگی در وبلاگ رسمی خود اطلاعات جالبی در مورد Max Payne 3 منتشر کرده است.

طبق اطلاعات و گفته های Rockstar بازی Max Payne 3 الهام گرفته شده از دنیای واقعی است و تمام مکان های موجود در بازی در اصل و در واقع در دنیای واقعی وجود دارد و چند عکس منتشر شده از سوی Rockstar این موضوع را کاملا اثبات می کند.

همچنین حضور و چگونگی نیروهای ویژه Unidade در Forças Especiais یکی دیگر از نکات جالب عنوان Max Payne 3 و چقدر نزدیک شدن این بازی به حقیقت و دنیای واقعی است.

بازی Max Payne 3 در ماه مارس (2 ماه دیگر) بر روی PC.PS3.XBOX360 منتشر خواهد شد.

تصاویر را در زیر می توانید مشاهده کنید.


 


 




تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza



 

تاریخ انتشار نسخه PC بازی Prototype 2 به 24 جولای یعنی 3 ماه بعد از انتشار نسخه های کنسولی موکول شد

هنوز هیچ دلیلی برای این تاخیر ذکر نشد است ولی سازنده بازی یعنی Radical قول داده است که اخبار جدیدی را به زودی منتشر کند

تاریخ جدیدی که برای نسخه PC در نظر گرفته شده است بعد از تاریخ انتشار آپدیتی است که برای بازی برنامه ریزی شده و همانطور که گفته شده است این آپدیت برای کسانی که نسخه Radnet بازی را تهیه کنند رایگان خواهد بود

هنوز هیچ نسخه ویژه ای برای PC اعلام نشده است ولی شانس این که برای جبران این تاخیر محتوای اضافی در بازی قرار گیرد وجود دارد

Prototype 2 در تاریخ 24 آپریل برای XBox 360 و PS3 عرضه خواخد شد

 



تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط reza
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 28870
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ

[/size